Correspondentie materiaal voor The Young

THE YOUNG

The Young vindt antwoorden op strategische “how to” vragen waar organisaties dagelijks mee te kampen hebben. Hoe definieer je je brand DNA? Hoe bereik je klanten op een zinvolle manier? Hoe bouw je je organisatie uit zonder je missie uit het oog te verliezen? The Young’s visie op merkstrategie is het formuleren van antwoorden op deze vragen met op maat gemaakte strategieën, concepten en custom creative teams.

Femke de Jonge is de drijvende kracht achter The Young. We plaatsten quotes die haar arbeidsethos verwoorden op een letterlijke manier op haar correspondentie. Het kleurenpalet bestaat uit zowel uitgesproken als rustige kleuren. Zoals je de juiste outfit kiest voor een bepaalde opdrachtgever, zo is ook haar correspondentie af te stemmen op het profiel van de klant. We gaven de post-it, onmisbaar voor het geven van workshops, zijn eigen kleurlijn. Zelfs een chocoladereep, die ze gebruikt in haar workshops, namen we op in de branding van The Young.

Foto: Wij Zijn Kees